Fehérvári út: szeptemberben adták át, eddig bírta
2017. március 24. írta: Szentimreváros

Fehérvári út: szeptemberben adták át, eddig bírta

A Fehérvári út lakói a napokban megint légkalapács zajára ébredhettek. Néhány hete írtunk már arról, hogy a elcseszett jól átgondolt tervezés miatt a tavaly nyári felújításnál kifelejtett munkákat februárban kellet lóhalálban pótolni. Már akkor jeleztük, hogy lesznek még itt forgalomkorlátozások a jövőben mert az átgondolt előre tervezés nem a kerület és a főváros vezetőinek erőssége.

Viszont ami itt történik az már Kőműves Kelemeni munkavégzésre utal. Amit építenek ősszel, tönkremegy tavaszra...

feh01.jpg

Igen, így sikerült, néhány hónap alatt tönkrementek a vadonatúj burkolatok, ezt javítják most. Vajon lesz ennek felelőse? Vagy lehet majd itt is hivatkozni az időjárásra?

Ezért kellett közel egy évig lezárni Újbuda legforgalmasabb útját, hatalmas dugókat okozva a tavalyi év során?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szentimrevaros.blog.hu/api/trackback/id/tr8612365317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baltaarcú Apu 2017.03.25. 19:54:31

Valószínűleg a huszonhatodik alvállalkozó a sok alkotmányos költség megfelelő helyekre juttatása után a maradékból már csak ezt tudta építeni. Ja és azóta is fut a pénze után...

lüke 2017.03.25. 20:21:17

Csak kozmetikázták a Fehérvári utat, azt is csak részlegesen....

Ceruza Peter 2017.03.25. 21:28:40

Szentimreváros, vehetted volna a fáradtságot és utána nézhettél volna ki volt a kivitelező. Így csak nyavalygás az írásod.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.25. 22:42:28

Jó lenne már, ha egyszer csak fél évig lehetne a Fehérvári úton úgy közlekedni, hogy folyamatos az aszfalt csak 2 km-en. Most jól felszedik foltokban a frissen aszfaltozott burkolatot, pár hónap és össze-vissza fog süllyedni megint az egész...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.25. 22:43:30

By the way a cikkben elhelyezett link az admin felületen keresztül mutat cikkre...

Szentimreváros 2017.03.25. 22:49:24

@Ceruza Peter: Miért is nyavalygás? Rossz munkát végeztek, tönkrement, javítani kell . Ne a cégnév -és tulajdonosok- alapján döntsünk, hogy valami jó vagy nem, tetszik vagy nem hanem a minőség alapján.

cardiobascuralis 2017.03.25. 23:12:00

Ők is szarul végzik a munkájukat, te is a tiédet.
Így fair.

Illetve nem, ők nem írogatnak az útra, hogy milyen szarul van megírva a blogod.

Treff Bubi 2017.03.25. 23:20:35

A további vicc, hogy pár méterrel arrébb, a Fegyvernek utcai tízemeletesek és a Vegyész utca sarkán is újra felbontottak egy területet, ahol azt hiszem, elektromos vezeték javítása történt. Úgy látszik, nem javult meg.

tegzes 2017.03.26. 01:05:13

Na, ez nekem is feltűnt jövet-menet, hogy szanaszét repedezett a tél végére a 2-3 hónapja elkészült járda. Az Etele út és az Andor utca közti 720 m-es szakaszon a páratlan oldalon 30, a páros oldalon 35, azaz összesen 65 repedést számoltam össze. Gyakorlatilag az összes csatornafedélnél, kiszögellésnél végigrepedt. Biztos a szokásosnál telebb tél, és a többi 3 évszak a felelős ezért. Vagy Brüsszel...

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2017.03.26. 08:49:59

@cardiobascuralis: A blogger netán több milliárd Forint közpénzért írja a blogot? Ja, értem: csak be kellett böfögni valamit.

Merlot 2017.03.26. 09:17:11

A szeptemberi átadás vicc. Lehet, hogy átadták, de aki átvette (műszaki ellenőr), annak a kezét kellett volna eltörni.
Szemét munka, szemét kivitelezésben.
Más.
Megindult a villamos közlekedés, majd egyszer csak a Hengermalomnál megálltak, odáig autóbuszok hordták a népet a kerület határtól ill. -ig.
Milyen átadás az, amikor éppen a villamos peronok miatt építgették hónapokig, majd egy szakaszon alkalmatlan lett a villamos közlekedésre?

Arról már nem is érdemes beszélni, hogy volt pofája a beruházót és kivitelezőt megbízó hatóságnak a teljes faltól falig rekonstrukció helyett félmegoldást alkalmazni. Azaz az autóút nagy része olyan minőségű, mint a Pusztabörgöckére vezető bekötő út, tele mélyedésekkel, ezerszer felbontott majd leaszfaltozott foltokkal.
Mindannyian tudjuk, hogy egy új aszfalt út "kihordási ideje" 15 év.
Vajon hány éve lehetett a Fehérvári út utoljára teljes szélességében aszfaltozva?
Ekkora felfordulás okozó munkák idején nem fért volna bele a teljes aszfalt felület kicserélése, nem csak a villamos megállók környékén?
Ja, nem, mert a pénz stadion építésre kellett.
Hogy rohadjanak meg!!

Alexease 2017.03.26. 09:45:49

Ebben semmi ujdonsag nincs, teljesen "normalis" (altalanos). Meg a kiemelt/luxus beruhazasoknal sem foglalkoznak azzal, hogy penzmosoda, al-al-alvallakozo es gagyizas nelkul mukodjenek a dolgok, igy az ileyn "jelentektelen" epitkezeseknel, mar az is csoda, hogy nem allnak honapokig uresen a munkagodrok, mert leleptek az al-al-alvallakozok a penzekkel.

Amig minden tucatnyi cegen megy keresztul, amelyeken belul is kereszt szamlazasok vannak – ami miatt sosem lesz felelos); es a legvegen a legkissebb, legrosszabb ceg "kapja meg" a kivitelezest, a legrosszabban fizetett emberekkel, addig sose lesz erdemi valtozas.

Tobbszorosen bearazott k0oltsegvetessel tudnak/lehet "elfogadhato" vegeredmeny produkalni, de eppen csak kiszamolttal, mar az is csoda hogy elkeszul valami.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.03.26. 10:57:20

@Merlot:

vigasztaljon, hogy viszont ezzelszemben sikerült minden kibaszott kereszteződést és megállót(!!) tökéletesen felesleges közlekedési lámpákkal teleszórni... (a panelunk előtt pl olyan kereszteződés kapott lámpás gyalogátkelőt, ahol szó szerint kétóránként ha elmegy egy db autó...)

Treff Bubi 2017.03.26. 11:17:21

Bónusz kérdés: kilométer hosszúra (CAF-okra tervezve) átépített villamosmegállókba miért csak azt a néhány embernek elég esőbeállót tették vissza? Tudom, tudom...

2017.03.26. 12:14:52

@Miazmás: cardiobascuralis egy fizetett troll. Ne foglalkozz vele.

nu pagagyí 2017.03.26. 12:15:13

Nincs semmi gond, a beruházó gondolom garanciát is kért a vállalkozótól. Be lehet hajtani.

Ez persze csak vicc volt. Ha így lenne, nem haverokat bíznának meg a munkával a tényleges költség többszöröséért. Mindezt anélkül mondom, hogy konkrétan tudnám, hogy itt, kinek a haverja és kicsoda az extraprofit zsebre tevője. De nem kell konkrétum, a NER így működik, minden törvényes, de minden tisztességtelen.

C. Lee Boss 2017.03.26. 13:00:48

Mészaros fiam, ülj le - elégtelen! Nem te voltál? Akkor melyik haverotok volt? Ugye, most hallgatsz!? Életfogytiglan - leülni!

sőőtnagyonis 2017.03.26. 15:00:13

Röhögök.
Jól kiqúrtak a kétfarkúakkal, ezt próbálják a négy szín festéssel kimázolni a nagyokosok!
Rezsi Szilárdnak üzenjük ezt is írják fel a rezsicsökkenéshez, és a nemzeti konzultáción is vitassuk meg!
Hívják meg az avatáshoz a viktorkájukat és csókoljanak kezet neki, vagy simogassák egy nagy karóval!

Treff Bubi 2017.03.26. 18:15:19

@Treff Bubi: bónusz kérdés 2: miért nincs Futár kijelző minden megállóban, ahol csak egy irányba van, miért nincs a másikba... hosszú a lista:D

Merlot 2017.03.26. 20:04:09

@Treff Bubi: megmondom neked a valószínű okot.
Ezt a senkiházi polgármestert (kijafaxom állította ezt ide évekkel ezelőtt, vajon kinek a kicsodája volt???) úgy a főváros, mint a kormány oldalról jól leszarják, lenézik, még a Futárt terveztető és építtető BKK is.
Egy nyáladzó nímand, akinek se tekintélye, se szakmai gyakorlata kerületvezetés terén, és ez meg is látszik a főváros egyik legnagyobb lakosságszámú kerületén az "áldásos" tevékenysége.

Vaj'h melyik józan eszű kerületi polgármester engedte volna meg, hogy 3 sztráda felé is ki/bevezető utakat bíró kerületben EGYIDŐBEN basszák szét a Fehérvári és a Bocskai utat???
Ezt a hülyét meg sem kérdezték, beindult a felújítási úthenger - szó szerint is -, mert nyilván kellett a fidesz közeli építő nagyvállalkozásoknak az érte járó pár 10 milliárd...
süti beállítások módosítása